اجاره بوم سرای نیکی بهشهر

(تعداد بازدید: 2432)   مازندران ,  بهشهر ,  محمداباد  کد اقامتگاه: 204006
شروع از  1255000

1155000 تومان

بوم سرای نیکی در منطقه کوهستانی و 28 کیلومتری از شهر بهشهر واقع شده است. اقامتگاه در زمینی به مساحت 1200 متر و زیر بنای 100 متر مربع بصورت 1 طبقه بنا شده که با دارا بودن 2 اتاق 12 و 24 متری، آشپزخانه، تراس (40 متری)، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، حداکثر ظرفیت پذیرایی از 10 نفر را دارد.
این اقامتگاه بوم گردی بصورت دربست در اختیار گردشگران قرار می گیرد که با چیدمانی سنتی و باغچه سرسبز در فضایی آرام، تداعی کننده زندگی ساده و بی آلایش روستاییان این منطقه بوده تا میهمانان آرامش ناب ساده زیستی این مردمان خونگرم را دریابند. این خانه روستایی دارای چشم اندازی بی نظیر به فضای روستا، تپه‌های زیبا و مراتع سرسبز می‌باشد که تصویری به یاد ماندنی را در چشم میهمانان خویش به نمایش می‌گذارد.
با توجه به بودن اقامتگاه در بافت روستا، از مسافرین عزیز انتظار می رود از لحاظ ایجاد سر و صدا ، مراعات حال همسایگان را بفرمایند؛ به خصوص در ساعات پایانی شب. با توجه به بودن اقامتگاه در داخل محل، توجه داشته باشید که ممکن است صدای بلندگوی مسجد روستا در مناسبتها و مراسمات شنیده شود.
بهشهر با قرارگیری در دامنه رشته کوه‌های البرز و در جوار جنگل‌های نیمه انبوه هیرکانی، تبدیل به یکی از قطب‌های گردشگری گشته است. از جاذبه‌های گردشگری اطراف اقامتگاه نیز می‌توان به باغ عباس آباد (40 دقیقه) و تالاب میانکاله (35 کیلومتر) اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
1255000 تومان
1155000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو بوم سرای نیکی بهشهر

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 10 نفر

سوئیت 100 متری شامل اتاق 24 متری و 12 متری با 7 سرویس کف خواب، آشپزخانه (یخچال، اجاق گاز، سینک ظرفشویی، ظروف خوراک پزی و غذاخوری)، تراس 40 متری، سیستم گرمایشی بخاری گازی، هیزمی و نفتی، سیستم سرمایشی نیازی ندارد، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی.

توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو بوم سرای نیکی بهشهر:



موارد مشابه





امتیاز کاربران

میانگین امتیاز کاربران

از مجموع 2 رائ داده شده

معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:4 از 5

وضعیت نظافت:4 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:4.5 از 5



دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه ثبت شده است

علی (رزرو کننده) اقامت تا 6 نفر در اردیبهشت 1401 02 خرداد 1401
یک خانه روستایی کاملا زیبا و بازسازی شده. درون روستا با منظر زیبا. حمام و دستشویی جدا و دارای آب گرم. گاز و وسایل اولیه پخت پز هم داره. بالکن بزرگ و بسیار کاربردی به همراه حیاط بزرگ با درختان زیبا و یک آلاچیق. ماشین داخل میاد و جای پارک چنتا ماشین را داره. بخشی از مسیر خاکی است ولی سواری به راحتی میتونه بره مگر اینکه به جاده خاکی حساسیت داشته باشید ولی دو سه کیلومتر خاکی بیشتر نداره. منظر مسیر و خود اقامتگاه عاليه.
معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:4 از 5

وضعیت نظافت:4 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:4 از 5


علی (رزرو کننده) اقامت تا 6 نفر در اردیبهشت 1401 01 خرداد 1401
من یک شب همراه خانواده در این بومگردی اقامت داشتم. بسیار عالی بود. جاده بسیار زیبای جنگلی کوهستانی داره که مناظر بسیار زیبایی دارد. بخش کوچکی از جاده خاکی است ولی دوباره آسفالت میشه و ماشین سواری هم مسیر رو میره. خانه ای روستایی است که به خوبی و با سلیقه بازسازی شده. درون بافت روستایی قرار گرفته و فرصت ارتباط با جامعه محلی را میده. خانه در زمین بزرگی قرار داره که پر از درختان میوه است. دو اطاق داره که یکیش به امکانات آشپزی هم مجهزه و بخاری گازی هم برای مواقعی که هوا سرده داره. دورتادور خانه بالکن داره که بسیار کاربردیه و زیباست. یک آلاچیق هم داخل حیات داره به همراه منقل. از درون خانه هم مناظر اطراف زیبایی دیده میشه. حمام و دستشویی جداگانه و تمیزی داره و دارای آب گرم است.
معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:4 از 5

وضعیت نظافت:4 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:5 از 5


(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به علی 01 خرداد 1401
خیلی ممنون از اینکه با حوصله کامنت گذاشتید.
خوشحال می شیم باز هم میزبان شما باشیم.
متشکر از لطف تون.





ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید